آهـنگ جدید ، فـوق العاده زیبا و احـساسی حـجت درولی به نام تــماشـات می کـنم
دانلود آهنگ روز
دانلود جدیدترین آهنگها و درخواستی شما

آهـنگ جدید ، فـوق العاده زیبا و احـساسی حـجت درولی به نام تــماشـات می کـنم

(ترانه: حجت درولی / آهنگ ، گیتار و تنظیم : علی بیات)

(میکس و مستر : نیما کیانی)

+ به همراه متن ترانه تماشات می کنم

 

 تماشــــــــــــات میــکنم

 

 

 

کیفیت 320 MP3

 

دانلود

 

کیفیت 128 MP3

 

دانلود

 

 

 

ترانه سرا : حجت درولی

 

تماشات میکنم بازم تورو زیر بارون

 

با چتری که یکی جای من زیر اونه

 

چقد ماهی گلم امشب بازم زیر بارون

 

میدونم خنده هات از این به بعد مال اونه

 

تماشات میکنم بازم با چشمای خیسم

 

وجودم رو گرفته نا امیدی دلشوره

 

یه حالی دارم امشب بازم زیر بارون

 

که اشکامم نمیتونه بارون بشوره

 

***

 

فدای خنده هات شم که ازم خیری ندیدی

 

مهم این بود که از بود و نبودم دور باشی

 

تماشایی نداره خیلی از کارای دنیا

 

یه جاهایی رو مجبور میشی تنها کور باشی

 

من اینجا سردمه تو داری دستاشو میگیری

 

چقد شکل منه وقتی واست بی تاب میشه

 

هنوزم واسه ی اینکه یه وقتی خواب نمونی

 

چشام صبح که میشه واسه ی تو بیدار میشه

 

***

 

تماشات میکنم بازم تو رو زیر بارون

 

شدم حسی که تو سرما و تو دستای باده

 

چقد اینجا خوشی ها واسه ی من بی دوومه

 

چقد قول و قرارای جهان بی اعتباره

 

تماشات میکنم بازم با چشمای خیسم

 

از اون لحظه که رفتی بیشتر از صد بار مردم

 

تموم غصم از اینه که زهر تلخ عشقو

 

از اون که ادعا می کرد دوستم داره خوردم

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 5 اسفند 1398برچسب:,
ارسال توسط محمد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 5459
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



کد کج شدن تصاوير

مشخصات شما

ابزار وبلاگ نویسان

 کد ابزار پیغام هنگام ورود و خروج کاربر

سان تولزfont>

مدت زمان حضور شما در سایت:
دریافت کد